Kockázatkezelés
Tudta-e Ön, hogy a magyar gazdaságban közel 520 ezer cég, 420 ezer egyéni vállalkozó, 140 ezer egyéb szervezet és mintegy 1,7 millió tulajdonos és cégvezető tevékenykedik?A Cégtár szolgáltatás napi használata elengedhetetlen azok számára, akik gyorsan, egy helyen szeretnének cég ellenőrzést: cég-, pénzügyi- és létszámadatait akár új üzleti partner megismerésénél, akár a kontrollfolyamatok háttérrendszereként.
Olyan céginformációs alapszolgáltatás, amelyben valamennyi magyarországi cég Cégközlönyben közzétett összes hivatalos cégjegyzéki adata megtalálható, beleértve a törölt cégek adatait is, kiegészítve az Igazságügyi Minisztérium által rendelkezésünkre bocsátott, de a Cégközlönyben közzé nem tett adatokkal. Emellett megtalálhatóak a gyakran fontos céginformációkat hordozó, a cégjegyzékből nem hozzáférhető hirdetmények, közlemények és pénzügyi adatok, valamint az egyéni vállalkozók, nonprofit és költségvetési szervezetek alapadatai.
A Riport funkció a Cégtár alapszolgáltatásunk része, amely a vizsgált gazdasági társaság összefoglaló adatait tartalmazza, de további adatkörök is bekerültek a riportba, így lehetőség van a kockázati besorolás, a kockázati index, a kereskedelmi hitelkeret és a végső tulajdonos lekérdezésére is.
Az OPTEN – Kapcsolati Háló szolgáltatás könnyen átlátható grafikus formában szolgál a magyar gazdaságban rendkívül hasznos háttér-céginformációval mind a cégösszefonódások kapcsán felszínre került kockázatok átlátásához, mind a személyes cégkapcsolatok révén feltárt cégcsoportokban rejlő értékesítési potenciál kiaknázásához.
Az Egységes Online Követelés-nyilvántartó Rendszer és Cégellenőrző szolgáltatás létrehozásának célja: a felhasználók pénzügyi biztonságának növelése, a gazdaságban felhalmozódott körbetartozások, lánctartozások csökkentése, az adósságállomány növekedésének megállítása, illetve a piac azon szereplőinek kiszűrése, akik önhibájukból vagy önhibájukon kívül fizetésképtelenek.
Sok előjele van annak, ha egy gazdálkodó szervezet vagy egyéni vállalkozó működése rossz irányt vesz. Ha ezekről időben értesülünk, akkor reagálhatunk és felkészülhetünk a következmények megelőzésére vagy elhárítására. Az Automatikus Partnerfigyelő Szolgáltatás (APAFI) napi használatával ügyfeleink figyelemmel kísérhetik a partnerek vagy éppen a versenytársak működését. A felhasználó által megjelölt cégeket folyamatosan monitorozzuk, és ha működésükben olyan változás áll be, ami kihathat az üzleti kapcsolatra, értesítést küldünk.