Tudta-e Ön, hogy a magyar gazdaságban közel 520 ezer cég, 420 ezer egyéni vállalkozó, 140 ezer egyéb szervezet és mintegy 1,7 millió tulajdonos és cégvezető tevékenykedik?A Cégtár szolgáltatás napi használata elengedhetetlen azok számára, akik gyorsan, egy helyen szeretnének cég ellenőrzést: cég-, pénzügyi- és létszámadatait akár új üzleti partner megismerésénél, akár a kontrollfolyamatok háttérrendszereként.
Olyan céginformációs alapszolgáltatás, amelyben valamennyi magyarországi cég Cégközlönyben közzétett összes hivatalos cégjegyzéki adata megtalálható, beleértve a törölt cégek adatait is, kiegészítve az Igazságügyi Minisztérium által rendelkezésünkre bocsátott, de a Cégközlönyben közzé nem tett adatokkal. Emellett megtalálhatóak a gyakran fontos céginformációkat hordozó, a cégjegyzékből nem hozzáférhető hirdetmények, közlemények és pénzügyi adatok, valamint az egyéni vállalkozók, nonprofit és költségvetési szervezetek alapadatai.
A Riport funkció a Cégtár alapszolgáltatásunk része, amely a vizsgált gazdasági társaság összefoglaló adatait tartalmazza, de további adatkörök is bekerültek a riportba, így lehetőség van a kockázati besorolás, a kockázati index, a kereskedelmi hitelkeret és a végső tulajdonos lekérdezésére is.
Az OPTEN – Kapcsolati Háló szolgáltatás könnyen átlátható grafikus formában szolgál a magyar gazdaságban rendkívül hasznos háttér-céginformációval mind a cégösszefonódások kapcsán felszínre került kockázatok átlátásához, mind a személyes cégkapcsolatok révén feltárt cégcsoportokban rejlő értékesítési potenciál kiaknázásához.
A közgazdász végzettséggel nem rendelkezők számára is könnyen értelmezhető rendszer ötvözi a teljes céginformációs háttéradatbázist és az ágazati sajátosságokat is figyelembe vevő gazdasági modell számításait. A szolgáltatás így könnyen kezelhető és gyors megoldást nyújt az üzleti kockázat minimalizálásra.
A Benchmarking riport segítségével összemérhető akár a saját, akár a partnercég teljesítménye, illetve azok trendje tetszőleges referenciacsoportéval. A szolgáltatás jól használható vállalkozása pénzügyi céljai, azok egyes részcéljai (például készlet forgási idő csökkentése) kijelöléséhez, üzleti tervek készítéséhez és visszaméréséhez, de segítségével konkurenciaelemzés is készíthető, valamint a partnerek gyors átvilágításához is rendkívül hasznos.
Sok előjele van annak, ha egy gazdálkodó szervezet vagy egyéni vállalkozó működése rossz irányt vesz. Ha ezekről időben értesülünk, akkor reagálhatunk és felkészülhetünk a következmények megelőzésére vagy elhárítására. Az Automatikus Partnerfigyelő Szolgáltatás (APAFI) napi használatával ügyfeleink figyelemmel kísérhetik a partnerek vagy éppen a versenytársak működését. A felhasználó által megjelölt cégeket folyamatosan monitorozzuk, és ha működésükben olyan változás áll be, ami kihathat az üzleti kapcsolatra, értesítést küldünk.
Az Egységes Online Követelés-nyilvántartó Rendszer és Cégellenőrző szolgáltatás létrehozásának célja: a felhasználók pénzügyi biztonságának növelése, a gazdaságban felhalmozódott körbetartozások, lánctartozások csökkentése, az adósságállomány növekedésének megállítása, illetve a piac azon szereplőinek kiszűrése, akik önhibájukból vagy önhibájukon kívül fizetésképtelenek.
Testre szabható marketinglista egyszerűen és gyorsan. Válogassa le online saját kezűleg az Önnek megfelelő céglistát a hazánkban bejegyzett (működő, adószámmal rendelkező) társas vállalkozások közül tizenöt lehetséges feltétel alapján. Az elkészített céglistát rendszerünkben azonnal meg is tudja rendelni. Lehetőség van keretösszeg feltöltésére is, így amikor szükség van rá, bármikor le tudja tölteni a kívánt listát. Minél nagyobb a leválogatott cégek száma, annál kedvezőbb egységáron számítjuk az árat. Az elérhetőségi adatok mellett számos kiegészítő feltétel szolgálja az Ön kényelmét.
Bármilyen professzionális termék, illetve szolgáltatásrendszer elmarad azon fejlesztések mögött, amelyek egyedileg egy adott felhasználó igényeihez igazodnak. Legyen az egy bank hitelminősítő rendszere vagy egy nagyvállalkozás scoring modellje, cégünk nagy tapasztalattal rendelkezik a speciális igényeket hosszútávon és rugalmasan kielégítő rendszerek fejlesztésében.
Az OPTEN Kft. pályázati üzletágának szolgáltatásai magukban foglalják a következőket: díjmentes pályázati tanácsadás és pályázati előminősítés, a pályázati alkalmasság megállapítása, a pályázati stratégia és a pályázat kidolgozása, illetve a támogatás lehívási szolgáltatás, mely tartalmazza az adott projekt megvalósításának szakértői támogatását is.